Strony internetowe i sklepy internetowe

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz, a Twoim pierwszym kontaktem z klientem bardzo często jest strona internetowa. Jeśli jest przeciętna, to szybko o niej zapomni. Jeśli jest unikatowa, wręcz wibrująca energią i ujmująca stylem to zapadniesz w pamięć i pokażesz, że Twoja marka jest przemyślana, a strona internetowa jest tego wyrazem.

Wiem, jak stworzyć stronę, która idealnie pokażę DNA Twojego biznesu i przyczyni się do sprzedaży na wysokich obrotach. Wiem, jak stworzyć stronę, która odda Twój charakter i będzie jedyna w swoim rodzaju. Wiemy też, jak odnaleźć Twoje kolory, styl i wszystko, co wyrazi Twoją ekspresyjność.

 

0212 123 45 67

Od czego zaczniemy?

Od analizy specyfiki Twojego biznesu, jego potrzeb oraz Twoich wyobrażeń i stylu. To nic, jeśli myślisz, że nie wiesz, czego chcesz. Znajdę na to odpowiedź z Twoją pomocą tak, by zaskoczyć Cię wyjątkowymi rozwiązaniami. Po pierwszych konsultacjach powrócę do Ciebie z tablicami inspiracji, które będą pierwszym krokiem do określenia stylu strony.

Wspólnie będziemy dążyć do tego, by www była nie tylko piękna i dopasowana do Ciebie, ale również funkcjonalna i ciekawa dla klientów. Możesz liczyć na moje wsparcie również po jej uruchomieniu.

Otrzymasz przydatne tutoriale, które precyzyjnie wytłumaczą, jak ją obsługiwać i korzystać z jej możliwości.

Co otrzymasz współpracując z nami?

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur excepteur sint occaecat.

Kompleksowa Strategia

Kompleksową strategię działania – podczas pierwszego spotkania odbędziemy prawdziwą burzę mózgów, dzięki której określimy, kim jest Twój idealny klient i czego on potrzebuje. A także jaki jest Twój archetyp marki, który będzie determinował całą Twoją komunikację medialną.

Niepowtarzalny Design

Masz pewność, że Twoja strona internetowa nie będzie wzorowana na żadnej innej. Makiety www są interaktywne, zatem możesz sprawdzić wygląd i funkcję każdego elementu projektu.

Tablice Inspiracji

Tablice inspiracji, które będą Twoim przewodnikiem na różnych poziomach komunikacji z klientem, zarówno na stronie www, jak i w mediach społecznościowych. Dzięki nim będziesz prowadził je w sposób świadomy i spójny.

workbook

Spersonalizowanego workbooka, w którym będziesz pracować nad pomysłami i koncepcją swojej marki.

Intuicyjna strona

Strona oparta na intuicyjnym systemie zarządzania treścią, WordPress + DIVI.

Program mailingowy

Wdrożenie wybranego przez Ciebie lejka sprzedażowego i integracja z programem mailingowym.

Dopasowany projekt

Projekt strony dopasowany ściśle do charakteru Twojego biznesu z uwzględnieniem takich funkcji jak: landing page, sklep, e-learning,

Newsletter

Koncepcję newsletterów i różnych maili sprzedażowych.

Obsługa wtyczek

Obsługa wtyczek, w tym tych tworzące kopie strony, strona dopasowania do wymagań SEO.

Exceur Sint Accaecat

“Twoja strona odpowiada za pierwsze wrażenie zrobione na kliencie. Nie zmarnuj tej szansy”.

procesy realizacji

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur excepteur sint occaecat cupidatat non sunt in culpa.

Lorem Ensumas

Skontaktuj się z nami za pomocą formularza lub mailowo. Postaraj się opisać w kilku zdaniach swoją markę, Twoje cele i oczekiwania. Po tym prześlę Ci informację co do terminu spotkania, na którym doprecyzujemy Twoje wymagania, a dalej przedstawę Ci ofertę mailowo.

Lorem Ensumas

Kolejnym etapem jest podpisanie umowy, która określi zakres działań, terminy i zaliczkę i całkowite wynagrodzenie. Zawiera ona również przekazania praw autorskich. Jak widać, umowa zabezpiecza interesy obu stron.

Lorem Ensumas

Trzecim krokiem jest kompleksowa analiza Twojej marki, który posłuży nam jako punkt odniesienia przy tworzeniu strony. Musimy ustalić, jaki jest jej archetyp, idea i cel, do jakich klientów jest skierowana. Wszystkie swoje przemyślenia zapiszesz w specjalnym workbooku, który poprowadzi nas dalej w procesie szukania Twojego stylu.

Lorem Ensumas

Po burzy mózgów przystępuję do etapu projektowania. Koncentruję się na funkcjonalności i dopasowaniu strony do Ciebie i Twojego wymarzonego klienta. Praca na tym etapie obejmuje również przygotowanie chwytliwych tekstów, które będziemy konsultować na bieżąco. 

Lorem Ensumas

Wprowadzam Twoje uwagi i sugestie, i podpowiadam Ci inne rozwiązania. W ramach podpisanej umowy masz prawo do trzech serii poprawek i możesz oczywiście liczyć na stałą komunikację z naszej strony. Swoje uwagi nanosisz na specjalnej interaktywnej makiecie z architekturą strony (w przypadku projektów indywidualnych).

Lorem Ensumas

Na ostatnim etapie finalizujemy transakcję, a po tym powołuję Twoją stronę do życia online! 🙂 Jeśli wpadniesz na jakieś pomysły, to dalszą pracę nad nimi rozliczamy już godzinowo. Pokażę Ci, jak obsługiwać stronę i maksymalnie wykorzystywać jej potencjał.

Branding i styl marki

Branding to styl Twojego biznesu. Jego charakter,            energia i emocje.

To przekaz dla Twojego klienta, który wpływa na niego, podświadomie sugerując, co sobą reprezentujesz. To też  opowieść o Tobie, przekazywana kolorami, stylami, grafikami i sposobem komunikacji. Branding powinien być unikalny, charakterystyczny i wysoce zapamiętywany. I jako kreatorzy marki taki właśnie chcemy Ci zapewnić. 

Podczas pierwszego spotkania ustalimy, jaka estetyka może idealnie oddawać istotę Twojej marki. Zaproponujemy Ci wyjątkowe logo, Twoje kolory, szablony na potrzebę mediów społecznościowych i strategię komunikacji z klientami. 

Co otrzymasz, gdy rozpoczniemy współpracę?

Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipiscing elit sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua enim ad minim veniam quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.

ćwiczenia

Zaczniemy od szkolenia i pracy w zeszytach ćwiczeń, które pomogą nam w poszukiwaniu stylu Twojej marki. Będzie to zestaw pytań, dzięki którym określimy Twojego idealnego klienta, misję Twojej marki i Twoje preferencje. Będzie to analiza, którą wykorzystujemy w kreowaniu Twojego wizerunku.

Burza mózgów

Na kolejnym godzinnym spotkaniu porozmawiamy o Twoich odpowiedziach i postaram się je doprecyzować przed przystąpieniem do pracy. Uporządkuje informacje typu: archetyp marki, jej cechy i do kogo jest skierowana. Burza mózgów służy poprawnej komunikacji, zrozumieniu potrzeb i obranego kierunku na dalszym etapie.

Logo i tablice inspiracji

Przygotuje dla Ciebie aż 3 warianty tablic inspiracji, które określą styl marki. Po wyborze jednej pracujemy nad logo w trzech wariantach. Jeśli zechcesz, popracuje również nad znakiem graficznym, którego możesz używać jako rozpoznawalny element na różnych grafikach. Logo otrzymasz we wszystkich potrzebnych formatach i plikach. 

Szata graficzna

  • Znajdziemy Twoje unikalne kolory i podamy Ci ich kody do druku i w projektach na potrzeby social media.
  • Dobiorę doskonale pasujące do siebie fonty.
  • Zaprojektuje elementy graficzne, które wykorzystasz we własnych projektach. Opracuje spójną z resztą stopkę mailową.
  • Przedstawię Twojego brand booka, który będzie przewodnikiem w Twoich przyszłych projektach.

Grafiki dla social media

  • Packshoty z szablonami na użytek mediów społecznościowych: Facebook, Instagram, Pinterest, YouTube i LinkedIn.
  • Koncepcja siatki feedu na Instagramie.
  • Pakiet 10 flatlay na Instagram z produktami lub w stylu lifestyle

Dodatkowo:

Mogę zaprojektować dopasowane do całości brandingu wizytówki, ulotki czy katalogi produktów. Zadbam też o inne materiały promocyjne takie jak cennik, roll up czy materiały biurowe. Wdrożę Cię też w system mailingu, razem z odpowiednim szablonem i poznaniem programów do e-mail marketingu. 

„Branding to układanka, której każdy element ma swoje miejsce i sens, razem tworzą unikalną całość, która jest znakiem rozpoznawczym Twojej marki”.

PROCES WSPÓŁPRACY

Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur excepteur sint occaecat.

KONTAKT

Skontaktuj się ze mną za pomocą formularza lub mailowo. Postaraj się opisać w kilku zdaniach swoją markę, Twoje cele i oczekiwania. Możesz podać przykłady brandingów, które szczególnie Ci się podobają, albo jakichś konkretnych estetyk. Po tym prześlę Ci informację co do terminu spotkania, na którym doprecyzujemy Twoje wymagania, a dalej przedstawię Ci ofertę mailowo.

Krok 1

ZAKRES DZIAŁAŃ

Kolejnym etapem jest podpisanie umowy na opracowanie brandingu, która określi zakres działań, terminy i zaliczkę i całkowite wynagrodzenie. Zawiera ona również  część o przekazaniu praw autorskich. Jak widać, umowa zabezpiecza interesy obu stron.

Krok 2

ANALIZA MARKI

Trzecim krokiem jest kompleksowa analiza Twojej marki, który posłuży nam jako punkt odniesienia przy opracowaniu brandingu. Musimy ustalić, jaki jest jej archetyp, idea i cel, do jakich klientów jest skierowana. Wszystkie swoje przemyślenia zapiszesz w specjalnym workbooku. Jest to zestaw pytań, które naprowadzą na kierunek poszukiwań stylu. 

Krok 3

PROJEKTOWANIE

Po burzy mózgów przystępujemy do etapu projektowania. Przedstawię Ci tablice inspiracji z konkretnymi kolorystykami, a dalej koncepcje logotypów. Gdy wybierzesz konkretny wariant, przechodzimy do pracy nad całością: projektowania szablonów, elementów, graficznych, doborze fontów i innych wybranych przez Ciebie materiałów.

Krok 4

UWAGI I SUGESTIE

Po zapoznaniu Cię z koncepcją całego brandingu wprowadzam Twoje uwagi i sugestie, a my dodatkowo podpowiadam Ci inne rozwiązania. W ramach podpisanej umowy masz prawo do trzech serii poprawek i możesz oczywiście liczyć na stałą komunikację z mojej strony. 

Krok 5

FINALIZACJA PROJEKTU

Na ostatnim etapie finalizujemy transakcję, a po tym wcielamy wizję w życie. 🙂 Dostaniesz umowę potwierdzającą przekazanie praw autorskich i wszystkie potrzebne elementy brandingu w odpowiednich do użycia plikach. Możesz zadać nam pytania podczas sesji na koniec. Chce mieć pewność, że w pełni wykorzystasz moc Twojego nowego brandingu. 

Krok 6